Sortida Llop Signatus 3r

El passat dimecres 17 de maig i el dijous 18, les nenes i nens de 3r de primària han gaudit d’una meravellosa experiència: s’han convertit en licòlogues i licòlegs per dos dies.
Juntament amb el grup d’investigació Llop Signatus de Gualba, han pogut aprendre sobre els llops. Dimecres, l’Ignasi, ha vingut a l’escola per explicar-nos tot el que ha estudiat dels llops: com són, com es comporten, com és el seu cos, el seu hàbitat, la seva família, etc. Dijous, ens ha convidat al seu lloc de feina per investigar si al Montseny hi havia llops i com eren.
Allà, els nens i nenes han pogut investigar petjades, pel i femtes dels llops i després de seguir-los les passes… han pogut estar amb una llopa, la Lupus. Han pogut tocar-la, examinar el seu pelatge, escoltar-la udolar i veure com era de ben a prop.
Ha sigut una experiència que ens ha deixat un record inoblidable! FOTOS