Sortida Can Parcala 6è

El passat dilluns dia 20 de novembre els alumnes de sisè vam anar de sortida a Can Parcala, una masia portada per la Fundació Maresme. Can Parcala és una masia on hi treballa gent amb diversitat funcional i es dediquen al món de les abelles. Tots ells són abellaires i ens van explicar moltes curiositats de les abelles.

Primer ens van explicar la diferència entre una vespa i una abella, cosa que molts de nosaltres no sabíem. Després vam poder provar diferents tipus de mel, algunes ens van agradar més i altres menys, però cadascú té els seu gust.

Un cop ja vam saber moltes coses de les abelles ens vam posar el tratge d’apicultor i vam anar a veure un rusc. Vam poder veure com vivien el miler d’abelles que hi ha a cada rusc, com eren els panells i com feien la mel.

A la tarda, un cop vam acabar de dinar a una zona habilitada amb taules de picnic, vam jugar a les cabanyes que hi havien i amb els troncs. Després de l’estona de joc vam fer la última activitat abans de marxar cap a l’escola, una espelma amb cera natural!

Va ser una excursió que ens va agradar molt, ens emportem molt bon record.FOTOS