Robòtica a l’escola!

L’alumnat de cicle superior tindrà nous  reptes amb l’arribada dels LEGO WEDO 2.0.

Una de les novetats d’aquest curs és aprendre els principis de la programació. L’alumnat a l’aula de ciències construeix models amb sensors simples i un motor que es connecta a l’ordinador. Se’ls plantegen reptes i els han de resoldre aplicant el raonament lògic i el pensament computacional. El material amb el que es treballa s’ha aconseguit gràcies al premi  Baldiri Reixac que ens van atorgar el curs passat amb l’experiència del teatre intergeneracional. Estem preparats per gaudir dels nous aprenentatges amb molta il·lusió!

Us deixem algunes FOTOS de la primera sessió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *