Treballs i experiències de la classe de P5B. Curs: 2018-19

Seguidament teniu tot un recull de fotografies d’algunes activitats realitzades a la classe de P5B de l’escola Ignasi Iglesias de Tordera.

Recordeu anar prement els diferents enllaços per tal de poder-les visualitzar en la seva totalitat. Esperem que us agradi igual com a nosaltres haver-ho gaudit.

TREBALL D’AULA, PLANTADA A L’HORT DE L’ESCOLA, BÚSTIA D’AULA, ANIVERSARIS TREBALL DE FIGURES EN VOLUM I ALTRES.

Hem treballat molt durant el curs. Us presentem un recull de fotos de tot el curs de la classe de P5 B amb diferents activitats que hem realitzat. Hem après moltes coses amb ganes i alegria!

Per visualitzar les fotografies cliqueu aquí.

EXPERIÈNCIES PLÀSTIQUES I TREBALL DEL PINTOR PIET MONDRIAN.

Aquí teniu una petita mostra de les nostres activitats plàstiques realitzades a P5B i el treball del pintor Mondrian. Ens ho hem passat molt bé!

Per visualitzar les fotos cliqueu aquí.

PROJECTE DE TREBALL DE L’ARC DE SANT MARTÍ.

Els nens i nenes de la classe de l’Arc de Sant Martí de P5 B, us presentem el nostre projecte del nom de la nostra classe. Estem molt contents amb tot el que hem après i amb el resultat obtingut.

Podeu visualitzar la presentació i les fotos del projecte clicant  aquí.