Cantània 5è

Els i les alumnes de cinquè hem anat a fer el concert de Cantània a l’Auditori de Barcelona. Ha estat una experiència que no oblidarem. La Sara és una nena cega de set anys que viu amb el seu pare en un petit apartament situat a la primera planta d’un gran bloc de pisos, als afores d’una gran ciutat. El somni de la Sara és fer la volta al món, juntament amb el seu pare. A ell i a la seva àvia se’ls acudeix un pla perquè la nena pugui fer la volta al món sense sortir de l’edifici.

La Cantània és l’activitat participativa organitzada per l’Associació Cultural i el Teatre Auditori, en què les escoles treballen una obra durant l’any escolar. Aquesta cantata ha estat cantada per 50.000 nens i nenes de 4t, 5è i 6è d’Educació Primària durant els mesos d’abril, maig i juny de 2023 FOTOS