5è: Planters de maduixeres!

Aquest trimestre hem recuperat un espai de l’escola de natura, un racó molt especial, on antigament teníem els horts de l’escola. Com és una petita esplanada una mica ombrívola, els nens i nenes de cinquè hem plantat maduixeres, amb l’esperança de poder fer un dolç berenar d’aquí poc.

Però abans de plantar hem hagut de fer molta feina, primer treure les herbes que havien crescut, fer neteja de plàstics, papers i algun vidre, remoure la terra, afegir terra nova… Un cop preparat l’espai, l’hem delimitat amb maons i després de plantar les maduixeres, hem posat una xarxa perquè els ocells no ens facin malbé la collita. Esperem amb molta il·lusió poder recollir un bon grapat de maduixes.