I4 VISITA A L’ESCOLA DE MÚSICA DE CAN FARGUES

Hola, famílies!

Les libèl·lules i els ratolins aquesta setmana vam anar a l’escola de música Can Fargues. L’espectacle estava relacionat amb els 4 elements: Terra 🌍, aire🌬, aigua💧i foc🔥.

Vam anar seguint i fent diferents ritmes acompanyant la música🎵🎶.

Els 4 elements van estar representats de la següent manera:

• Terra: Sense mirar van poder tocar diferents capses on podien trobar elements relacionats amb la terra (fulles, pals, pedres, cargols, molsa, etc.), després van fer la dansa del cargol fent ritmes amb el seu propi cos.
  • Aire: van experimentar com bufa el vent amb el moviment d’un ventall gegant i la rotació d’un tub. La dansa va ser enlairant globus que posteriorment deixaven caure a terra.
  • Aigua: Ens vam endinsar en una platja imaginària on vam poder dansar nedant diferents estils alhora que anaven esquitxant-nos aigua.
  • Foc: Després d’haver estat a la platja i mullats, comencem a tenir fred i busquem la manera d’escalfar-nos, sona una música molt relaxada on s’escolta les espurnes del foc.

Per acabar, van conèixer com és un piano amb els 3 tons molt diferenciats (agut, suau i greu) i també que es necessita per poder tocar un clarinet, cal bufar, però no molt fort, si no sona malament.

Ens va agradar moltíssim i ens ho vam passar d’allò més bé!

FINS LA PROPERA SETMANA!!! 😀