JORNADES MEDIAMBIENTALS

BENVOLGUDES FAMÍLIES!!!

Com ja sabeu, aquesta setmana hem celebrat les jornades mediambientals. Els infants d’educació infantil hem fet diferents propostes i activitats per comprendre i treballar aquestes jornades, i d’aquesta manera conscienciar-nos i aprendre a cuidar del nostre planeta 🌍.

Hem fet diferents activitats per tenir cura del planeta com ara:

• Hem anat al PVM i hem observat tot allò que es pot reciclar!
  • Una gràfica per veure com venim a l’escola; caminant, en autobús🚃, en moto🏍, en cotxe🚗, patinet o en bicicleta🚲. I el resultat obtingut ha estat que en totes les aules ha predominat el caminar! L’opció més sostenible per arribar a l’escola.
  • Hem fet cartells per conscienciar als infants de què podem fer per tenir cura de la nostra escola.
  • Hem explicat mitjançant un conte, els diferents ecosistemes que existeixen a la terra i quins animals hi viuen a cadascun d’ells. Hem pres consciència de la importància de respectar els diferents entorns perquè els animals no s’extingeixin.
  • Hem explicat a totes les aules d’infantil, el conte: “On és l’elefant?” que parla sobre la desforestació i l’impacte sobre els animals.
  • També hem explicat diferents contes que ens heu fet arribar a l’escola, moltes gràcies per la vostra col·laboració!
  • Per últim, hem fet una escultura a cada classe amb tot el material de rebuig que ens heu portat, gràcies!

Voleu veure imatges d’algunes de les activitats que hem realitzat?

Mireu, mireu….👀👀

FINS LA PROPERA!!! 👋