Important: entrades i sortides

Benvolgudes famílies,

us informem que l’Ajuntament de Barcelona  ha començat les obres del programa “Protegim les escoles” per millorar la pacificació del carrer Pintor Pradilla i oferir un entorn més segur i saludable.

Per tant, les sortides i entrades per aquest accés queden anul·lades fins a nou avís.

L’accés a l’escola a partir de demà serà la següent:

📣 Els infants d’Educació infantil i Cicle inicial realitzaran les entrades i sortides al centre educatiu per la porta del Passeig de Font d’en Fargas, 65. Només podran acompanyar a l’aula les famílies de I3.

📣 Les famílies de I4 i I5 entraran a les aules a recollir als infants a les 16,25h. Un cop hagin entrat els familiars dels infants de EI (I3, I4 i I5) es realitzarà la sortida dels infants de Cicle inicial (1r i 2n) acompanyats per la mestra fins l’entrada de la porta del Passeig de Font d’en Fargas, 65 pel següent ordre 1rA, 1r B, 2n A, 2n B i 2n C.

📣 Els infants de cicle mitjà i superior realitzaran les entrades i sortides per la porta del c/ Picó i Campamar, tal i com es realitza habitualment.

📣 Les entrades i sortides dels infants que no fan ús del servei del temps de migdia (menjador) serà per la porta del Passeig de Font d’en Fargas, 65.

Per a qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb el centre educatiu.

Gràcies per la col·laboració de tothom per a que les entrades i sortides es facin de forma esglaonada i tranquil·la.

Atentament,

Equip directiu