Infantil: Carnaval de contes!

BENVINGUDES FAMÍLIES!!

La setmana passada vam celebrar i treballar la FESTA DEL CARNAVAL. Durant la setmana els alumnes de les diferents classes han portat complements de disfresses i hem pogut muntar uns racons de carnaval ben divertits!!!
El dimarts vam rebre amb molta il·lusió el carnestoltes i vam gaudir del pregó a càrrec dels nens i les nenes de quart i dels balls dels alumnes de sisè 💃💃. El Rei Carnestoltes 👑 ens va donar les diferents consignes i la gresca va començar!!! 🎉🎊🎉🎊
També ens ha agradat molt la visita dels padrins que ens han ajudat a fer uns antifaços molt divertits!!! Els alumnes de sisè han ajudat als infants d’I3, els de cinquè han ajudat a I4 i els de tercer a I5.
I el divendres ens vam disfressar, al matí vam fer gresca amb els companys i companyes de nivell a classe. I a causa de la meteorologia es van ajornar els balls per cicles i el Judici del Rei Carnestoltes a càrrecs dels alumnes de 6è, per aquest divendres 16 a la tarda.
Ens ho hem passat superbé!!! 😊😊

VOLEU VEURE TOTA LA DISBAUXA? MIREU, MIREU!!! 👀

I3