4t: El compostatge

Benvolgudes famílies,

A 4t un dels projectes que es realitza és l’elaboració de compost. Des de l’inici de curs els infants han fet observacions a l’escola de natura i han descobert els éssers transformadors i descomponedors de la matèria. També van fer una activitat d’aprenentatge servei a Can Soler a on van aprendre què havien de tenir en compte a l’hora de fer el procés de compostatge. Des del gener estan recollint restes de matèria orgànica dels esmorzars i restes seques de l’escola de natura per transformar-ho en compost per fertilitzar els horts de l’escola. Així reciclem i reutilitzem una gran quantitat de matèria orgànica que d’una altra forma es rebutjaria.