FESTIVAL DE NADAL

Un any més, ha arribat  el Festival de Nadal de l’escola! Des de petits fins a grans ens han mostrat uns espectacles  molt divertits, on el teatre i la música han sigut el fil conductor dels nostres protagonistes. Els alumnes de P5  han començat per guarnir l’arbre de Nadal amb unes boles ben especials ja que havien estat elaborades per ells mateixos. Tot seguit ens han sorprès amb unes nadales ben marxoses i tan pròpies d’aquesta època de l’any.

Hem continuat gaudint de la tarda amb els alumnes de 2n ens han interpretat el conte “Lo gall Fèlix”, gràcies  a la col·laboració de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries que ens ha facilitat el guió d’aquesta història tan genial.  Fins i tot hem gaudit de la música en directe a través d’unes guitarres que acompanaven als nostres actors i que tan bé sonaven! A la 2a sessió del festival els alumnes de 4t ens han delectat amb una representació teatral elaborada com a tancament final del projecte que havien portat a terme sobre la història de Tortosa. Gegants, tambors, vestuaris espectaculars  i algunes dances  han posat fi al festival d’aquest curs 2018-19.

Des de l’escola volem agrair molt especialment a tots/es els qui heu fet possible que aquest festival sigui emocionant, oferint el temps i la vostra dedicació.  Gràcies a   totes les famílies per col·laborar en la preparació de tot el material, així com la implicació de l’equip de mestres; tots plegats podem sentir-nos orgullosos dels nostres xiquets/es  ja que han aportat el millor que tenen: la seva il·lusió .

Us animem a veure el recull d’imatges i vídeos de les diferents actuacions (en breu s’aniran actualitzant). Esperem que us agradin i que passeu una bona estona recordant els millors moments d’aquesta tarda!

P5                                               2n                                             4t

VÍDEOS…