CONSELLER PER UN DIA

Els alumnes  de 5è estan portant a terme el projecte sobre Catalunya i la seva organització política. Per tal de seguir aprenent  com s’organitza el nostre territori i contribuir a resoldre preguntes que es formulaven han participat  en el taller “Sigues conseller per un dia”.

En transcurs del taller desenvolupat al Saló de Plens, els alumnes  han conegut el conseller comarcal d’Ensenyament, Josep Codorniu, que els ha donat la benvinguda al saló de plens, on s’ha iniciat el taller.

Han après com funciona  l’organització política, les àrees de gestió i els principals serveis del Consell Comarcal del Baix Ebre, i han descobert d’una manera pràctica i didàctica com funcionen els òrgans de govern de la institució protagonitzant una sessió plenària.Posteriorment han fet una visita per les diverses dependències de la seu.