PROPOSTES D’ESTIU

L’equip de mestres de l’Institut Escola El Temple  hem preparat un seguit de recomanacions, consells i propostes de tasques per al període de vacances que ara comença.

Degut a la situació que hem viscut, sens dubte aquest estiu serà diferents als altres, però no per això s’ha plantejat centrar les propostes en recuperar el “temps perdut”. Tot el període escolar en confinament no ha estat un temps perdut, sinó un temps diferent tant per a adults com per a infants, aprenent des d’una altra perspectiva i adaptant-nos a la situació que ens ha tocat viure. És per això que les nostres recomanacions són per enriquir els coneixements i consolidar tot allò que ja sabem dels diferents àmbits que hem estat treballant aquest confinament, sempre de manera contextualitzada.

Així doncs, us proposem que, a part de gaudir de l’estiu amb la família i amics, també dediqueu un temps a seguir fent alguna activitat educativa i no desconnectar del tot de l’escola. Quan tornem al setembre, comentarem a classe les activitats que hagueu anat fent, i es podran entregar materials a les mestres per a la seva revisió i valoració. Per qualsevol dubte, aclariment o suport, podeu escriure un correu electrònic a l’escola o a les mestres.

Les recomanacions estan organitzades per comunitats, de manera que es puguin adaptar als diferents ritmes i maneres d’aprendre. Tot i que estiguin agrupades per nivells, ja sabeu que no es corresponen amb una determinada edat natural, sino que heu de fer allò que més s’adapti a les necessitats, interessos i capacitats dels infants i joves. Les activitats estan obertes a tothom.