COLÒNIES DE 4t A LA CAPELLA

Avui els alumnes de 4t inicien les seves colònies a la finca La Capella que pertany a la localitat d’Espuga de Francolí. Aquesta casa de colònies està situada a la zona de Les Masies, al costat del Monestir de Poblet, un conjunt medieval declarat Patrimoni de la Humanitat. Disposa d’amplis jardins i boscos que limiten amb el Paratge Natural de Poblet, de gran bellesa visual i que permet un contacte continu amb la natura.

Durant aquests 2 dies els nostres alumnes realitzaran diverses activitats relacionades amb el treball cooperatiu: construcció en equip d’un vehicle amb materials reutilitzats, construcció d’una ciutat amb Lego, jocs de nit i fins i tot una excursió pel bosc per conèixer de ben a prop la flora de la zona. Ben segur que gaudiran d’una estada molt animada i divertida!

Si voleu seguir la seva estada només cal que cliqueu a sobre les imatges:

1r DIA

2n DIA