MENJADOR

Des de l’AFI impulsem que el menjador estigui integrat dins del projecte educatiu de l’escola, per això engeguem un nou projecte ple d’activitats, racons i propostes que ben segur col·laboraran en la educació dels nostres infants.

Comptem amb cuina pròpia i treballem amb productes de proximitat i intentem adaptar-nos a les necessitats dels alumnes amb algun trastorn alimentari.

• Si necessiteu un canvi puntual en la dieta (astringent o laxant) cal comunicar-ho al despatx de l’AFI abans de les 9:30h. del matí.
  • Si es tracta d’una dieta especial de llarga durada o el vostre infant té alguna al·lèrgia caldrà portat un informe mèdic, en aquets casos cal que contacteu amb el despatx de l’AFI per concertar una cita amb la responsable del menjador.

Menús

Tardor-Hivern

Primavera-Estiu

Què cal pòrtar?

Ús comunitari:

• Tots els infants fixes al menjador han de portar al començament de curs una ampolla gran de sabó i un paquet de tovalloletes humides, es pot tornar a demanar en funció de les necessitats.

Ús personal:

• Els infants de la comunitat de petits: un pitet amb goma, un tovalló amb beta per penjar-lo i els infants que facin la migdiada un llençol (que podeu comprar a l’AFI), tot marcat amb el nom.
  • Els infants de les comunitats de mitjans i grans: un necesser amb un tovalló amb beta per penjar-lo, un raspall de dents i dentífric.

Activitats

• Comunitat de petits: els infants que no facin la migdiada podran gaudir de diferents racons i manualitats.
  • Comunitats de mitjans i grans: se’ls proposaran tallers trimestrals que seran voluntaris, els infants que no vulguin participar als tallers gaudiran de jocs dirigits al pati.

Medicaments

• Només s’administraran medicaments via oral i/o tòpica sempre i quan es presenti la recepta mèdica on consti nom i cognoms de l’infant, medicament i dosi que ha de prendre.