Visitem la Biblioteca Mercè Rodoreda

Els nens i nenes de les classes de Cucut (1r) i Angèlica (2n), han visitat la biblioteca del barri.

La biblioteca Mercè Rodoreda es troba molt a prop de l’escola i molts nens i nenes la visiten amb molta asiduitat per agafar el prestec llibres de lectura o bé, per buscar informació dels diferents temes i projectes que treballen.

L’objectiu d’aquesta sortida, que es fa de manera anual, es donar a conèixer la biblioteca, a aquells alumnes que encara no l’han visitada mai.

També treballen la manera de buscar els llibres i la manera d’actuar en un espai tan especial.

Per cert, l’11 d’abril la biblioteca Mercè Rodoreda compleix 25 anys!!!

Per molts anys!!!