Lectura en veu alta.

De nou aquest curs, hem acceptat el repte de presentar-nos al “Certamen de lectura escolar en veu alta”

Aquest certament s’organitza anualment i és un  projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

Coneixedors/es de la importància que té una bona pràctica de la lectura en veu alta, fem un treball actiu amb els alumnes de Cicle Mitjà i Superior, per participar-hi.

A partir del llibre proposat, l’escola, després de molts dubtes, presenta a un/a representant de la classe Nausica (4t) i un/a representant de la classe Eneida (5è), per tal d’assistir el dia de l’esdeveniment i defensar l’escola en aquest certament.

Sort al Sasha i a la Núria!!!