COVID19-ÚLTIMA HORA!

Última hora !

Benvolgudes famílies,

Us informem que el Departament d’Educació ja planteja que l’inici del 3r trimestre no es podrà fer de forma presencial. Encara no sabem quan podrem tornar a obrir l’escola, però l’activitat formativa i l’acompanyament en el procés d’aprenentatge de tots els nens i nenes no s’aturarà.

Com sabeu a la web del centre (escolacongost.com) disposeu de multitud de recursos. Allà els mestres comparteixen amb les famílies algunes indicacions i tasques per realitzar, així com a través del mail dels alumnes (4t , 5è i 6è). És important que estigueu atents a les actualitzacions i a les informacions que us fem arribar.

Paral·lelament, durant aquesta setmana els tutors i tutores dels vostres fills i filles es posaran en contacte amb vosaltres per tal de fer un seguiment més personalitzat de les activitats.
Els contactes que es facin per telèfon es faran des d’un número ocult.

Us demanem que atengueu aquestes trucades. És important!

Desitgem que tot torni aviat a la normalitat. Cuideu-vos molt tots i totes!

Claustre Escola Congost
NOTICIA 2/04/20

ÚLTIMA HORA!!!

Benvolgudes famílies,

Els contactes que es facin per telèfon es faran des d’un número ocult.
Us demanem que atengueu aquestes trucades. És important!

Desitgem que tot torni aviat a la normalitat. Cuideu-vos molt tots i totes!

Claustre Escola Congost
01/04/20

ÚLTIMA HORA

S’ajorna la preinscripció escolar d’infantil, primària i ESO per al curs 2020-2021.

Davant la situació provocada pel coronavirus (Covid-19), el Departament d’Educació ha anunciat que queda ajornada la preinscripció escolar d’infantil, primària i ESO per al curs 2020-2021, i que aquesta no es realitzarà fins que es pugui dur a terme en condicions de normalitat.

Restem a l’espera de saber les noves dates, que encara no s’han establert i que es faran públiques tan aviat com les anunciï el Departament d’Educació
NOTICIA 19/03/20

ÚLTIMA HORA!!!

Davant la situació actual, seguint les recomanacions de prevenció i amb la voluntat de contribuir a frenar l’expansió del Coronavirus COVID-19, el Departament d’Educació ha decretat el tancament de tots els centres escolars de Catalunya.

Més informació en el següent enllaç: Departament d’Educació

També des de l’Ajuntament de Canovelles, informen que totes les activitats i tallers extraescolars que es realitzen als centres educatius del municipi dintre del PEE queden suspesos fins nou avís.

Així mateix es suspèn la Festa de l’Escola Pública programada pel dissabte 21 de març i el Projecte de Patis Oberts que es realitza a la nostra escola durant els caps de setmana.

Gràcies per la vostra comprensió
NOTICIA  13/03/20