Apadrinem el nostre patrimoni

Ahir dimecres 5 de juny a les 10 hores, va tenir lloc, al Museu Municipal del Castell de Rubí, la Inauguració de la Jornada de l’ “Apadrinem el nostre patrimoni” a càrrec de la Directora del Servei Educatiu del Vallès Occidental III, Mercè Cambra, i de l’Alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez.

La nostra escola va participar fent l’exposició sobre “Els diables de la Riera de Rubí”, a càrrec de dos alumnes de 6è. 

Podeu veure les fotos clicant a la imatge i entrant a l’apartat “Tots els cursos” i a l’àlbum “Apadrinem els Diables de la Riera”

Sant Jordi a la Biblioteca Municipal

Sant Jordi

Benvinguts a la Diada de Sant Jordi!

La Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona volem celebrar aquesta diada tan especial, la festa de la rosa i el llibre.

Per això, un any més et convidem a fer un passeig per la nostra biblioteca. Hem preparat un especial perquè puguis gaudir d’aquesta diada com cal, amb recomanacions de llibres, activitats per a adults i infants organitzades per les biblioteques, llistats de música i moltes coses més.

Xarxa de Biblioteques Municipals