Rodajoc amb 4t

El passat dimarts 17 de maig, les alumnes de 4t vam anar al camp de futbol de la Barceloneta “la Catalana” per participar en el Rodajoc, una proposta d’intercanvi entres escoles per practicar esports i jocs propis d’altres cultures i regions del món. Aquest any, però, s’han fet respectant les mesures covid.

Va fer molt bon dia i vam gaudir de l’espai poc habitual com n’és un camp de futbol per jugar al “Gora-Gora”, provinent de l’Índia en què s’han de pillar un cop desfacin la cadena a on estan girant per començar. Les alumnes de l’Institut Verdaguer ens feien de monitores explicant i dinamitzant les activitats. El joc d'”El llop i els ous de colors” o el dels “Tres fulars” eren els més divertits i moguts i vam acabar ben cansats!

Com a cloenda de les activitats ens van regalar una samarreta esportiva per encoratjar-nos a participar l’any que ve. És clar que sí!