L’ESCOLA FA 100 ANYS!

Hola famílies,

Com sabeu, la nostra escola ha fet 100 cents! I durant tota la setmana del seu aniversari, vam estar celebrant diferents actes. Un d’ells va ser la inauguració del faristol, on les delegades de cada classe van llegir un escrit sobre l’escola i també es va fer la presentació de la nostra cançó!

Un altre dia, vam tancar la càpsula del temps, allà cada classe va deixar 10 objectes que d’aquí a vint-i-cinc anys haurem de tornar a obrir. Hauran canviat moltes coses?

Divendres, vam fer una cercavila tota l’escola, vam anar amb els gegants a buscar als més petits de l’escola i conjuntament vam celebrar la gran festa, la qual vam acabar ballant la cançó del carnestoltes.

Finalment, diumenge, vam tallar tota la Via Laietana per fer diferents jocs de fusta, tallers de jocs i manualitats, batucada, concerts, etc… vam gaudir plegades, exalumnes, alumnes, exfamílies, exmestres, mestres, famílies i veïnes del barri.

Per veure més fotos, accediu a l’enllaç al blog de Fotos de cicle superior.