PATRIMONIEM L’ESCOLA BAIXERAS

Benvolgudes families,

Aquest trimestre el grup de 5è hem iniciat el projecte Patrimoniem l’Escola Baixeras. Vam començar amb la visita a la exposició sobre els canvis en l’educació durant aquests 100 anys i a continuació, vam començar el treball de camp!

Per grups ens estem encarregant d’investigar. Primerament, una sèrie de fotografies de l’edifici que vam haver de localitzar i comparar amb les actuals. I tot seguit, ens vam posar a treballar i descobrir com s’ha après a l’escola al llarg d’aquests 100 anys. Com? A través d’unes capses d’aprenentatge i gràcies a tot el material conservat al nostre museu!

Volem donar les gràcies al Carles i l’Anna del CCM que ens estan guiant i ajudant en aquest projecte tan bonic. La setmana del centenari explicarem tot el que hem investigat a la resta de la comunitat educativa. Aviat us donarem més notícies i us ensenyarem més fotos…