Preinscripció i matrícula 24-25

02/05/2024 Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada
30/04/24 81801 és el número de desempat per a les famílies que participen en el procés de preinscripció escolar als ensenyaments obligatoris (d’I3 a 4t d’ESO) per al curs 2024-2025.

El nombre de places que ofereix cada centre educatiu és limitat. Si el nombre de peticions supera el d’alumnes que l’escola pot acollir, les sol·licituds s’ordenen per puntuació i, en cas d’empat en la puntuació, cal aplicar un sistema de desempat. És a dir, quan després de sumar la puntuació es manté l’empat, cal desempatar a partir d’un sorteig.

Dijous sortirà la Publicació de les llistes ordenades definitives.

25/04/24 Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions
17/04/24  Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional
05/03/24 Oferta inicial