Retirem els residus dels boscos

Anualment la nostra escola organitza una setmana temàtica centrada en un aspecte en concret, durant la qual tots els cursos del centre elaboren activitats relacionades amb el tema. Durant el curs 2018-2019, la temàtica escollida va ser el Medi Ambient, i entre altres pràctiques els cursos d’ESO van dur a terme una sèrie d’accions compreses en una campanya de recollida de residus sòlids en diferents punts de la Serralada de Marina i els marges del riu Besòs, zones properes al nostre centre. Aquesta va concloure amb una visita a la deixalleria de Mollet del Vallès on van ser dipositats tots els residus recollits. Davant la bona acollida per part de l’alumnat, el claustre de professors va valorar positivament l’activitat i va considerar necessari repetir-la en diverses ocasions durant el curs següent. És per aquest motiu que aquest any s’ha decidit incloure la iniciativa en el programa de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (16-24 de novembre de 2019), durant la qual els quatre cursos d’ESO es desplaçaran a la Serralada de Marina per fer una recollida de plàstics i vidres.

Amb aquesta iniciativa es pretén conscienciar l’alumnat de l’impacte negatiu del plàstic en el medi natural, així com potenciar la reducció del consum de plàstics i alhora oferir un servei a la comunitat tenint cura del paisatge i l’entorn.

Per veure les zones on es farà la recollida cliqueu el següent enllaç: Recollida de residus