Serveis escolars/extraescolars

La missió educativa del nostre centre no es limita a l’eix curricular, per això oferim els següents serveis:

PSICOMOTRICITAT (Educació infantil)
Dilluns i dimecres de 17.00 a 18.15h

La psicomotricitat afavoreix el desenvolupament harmònic de la personalitat de l’infant i facilita la capacitat d’expressió del propi cos. Els més petits de l’escola, mitjançant el joc treballen els següents continguts:

• Coneixement del cos-> exploració, observació, reconeixement i utilització
• Moviment-> tonicitat, coordinació, control postural, equilibri, dinàmica general i coordinació viso-motriu
• Percepció general-> percepció tàctil, visual, auditiva, olfactiva, espaial i temporal

MULTIESPORTS (Educació primària)
Dimarts i dijous de 17.00 a 18.15h

L’activitat de multiesports està destinada a tots aquells/es que vulguin experimentar diferents modalitats esportives durant el curs. Cada mes i mig es portarà a terme un esport diferent i d’aquesta manera els alumnes podran experimentar les particularitats del futbol, bàsquet, taekwondo, patinatge, hoquei patins i tennis.

FUTBOL SALA
Primària: dimarts i dijous de 18.20 a 19.30h
E.S.O: dimecres i divendres de 18.20 a 19.50h

A més de practicar futbol, els jugadors/es aprenen aquells valors necessaris per jugar en equip. Competeixen a la lliga local de Mollet del Vallès i juguen partits contra les altres escoles i instituts.