Salutació

Benvolgudes famílies,

Aquest espai pretén ser una finestra de comunicació en constant construcció a través del qual podreu veure una part de l’univers quotidià de l’Escola. La comunitat educativa som molts (mestres, alumnes, pares i mares, secretaria, altre personal) i tots desenvolupem una tasca gratificant, difícil i compromesa.

Gratificant perquè el contacte amb joves sempre és estimulant i ens permet actuar positivament, a través d’ells, sobre el futur de la societat, de la forma més eficaç i valuosa.

Difícil perquè el món educatiu és canviant i les mentalitats del jove i de l’adult varien.

Compromesa perquè el present de la societat i el futur depèn de la implicació de tots. Per això ens cal un projecte d’Escola clar i definit, compartit per tota la comunitat educativa.

En aquest espai web us presentem les claus. Esperem que gaudiu d’una bona navegació que us convidi a visitar-nos tot sovint!

Gràcies.