Premi Parets municipi lector 2019

Ahir, en la diada de Sant Jordi, l’AMPA de l’escola va recollir el premi de 600 € Parets municipi lector 2019 –Premi a la millor pràctica de foment de la lectura en una escola de primària-. Els diners del premi s’invertiran en la millora de la biblioteca de l’escola.

Parets, poble lector és un projecte nascut amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de la lectura com una eina bàsica en l’aprenentatge i en la formació integral dels individus així com una via d’accés primordial al coneixement i a la cultura, per mitjà d’un seguit d’actuacions que ajudin a convertir la població en un referent en la promoció del llibre i la lectura.