EXTRAESCOLARS CURS 22-23

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar la proposta d’extraescolars de cara aquest curs 22-23 i el link per a les preinscripcions.

La data límit per a respondre serà el dilluns 12 de setembre, així podrem saber quants incrits hi ha i veure quines activitats es poden portar a terme.

Des de l’AFA concevim les activitats extraescolars com una oportunitat educativa, amb diversificació d’experiències que pugui promoure interessos i inquietuds als alumnes, alhora que garanteixi una cohesió i interacció entre alumnes de diferents edats. Així doncs, us animem a que hi pugueu participar!

*TEATRE* sentim comunicar que ens han informat queda anul·lada per falta de monitors/es.  A l’espera de poder oferir alguna alternativa ben aviat.