ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2023-24 (PROVISIONAL)

Benvolgudes famílies,

Les vacances s’acaben i un nou curs és a punt de començar!! Us fem arribar tota la documentació i la proposta d’extraescolars d’aquest curs!! Aquest any, amb algunes novetats!!

El link per a les pre-inscripcions és: https://forms.office.com/r/JRYLkb1c6j

I la data límit per a respondre serà el 10 de setembre, així podrem saber quants incrits hi ha i veure si complim ratis perquè les activitats es puguin portar a terme. És per això que el dijous 7 de setembre us convidem al *”mercat d’extraescolars”* per conèixer les activitats i poder preguntar directament a les empreses i entitats. Esperem que tot plegat sigui del vostre interès. *Piscina*: Activitat suspesa a llarg plaç. Estem a l’espera de la informació respecte la reapertura de la piscina. Tant bon punt tinguem novetats, us les farem saber.