Visita del patge Reial

Ahir la nostra escola va rebre la visita del patge Reial. Procedent d’un petit poble màgic de Pèrsia i a lloms d’un camell amb ales, el missatger Reial, va arribar al Pau Vila per recollir les cartes. Els alumnes van cantar nadales i es van… Llegeix més»

Cantada de nadales a la residència d’avis

El dilluns 17 de desembre els alumnes de 6è van fer una cantada de nadales a la Residència Pedra Serrada. L’objectiu de l’activitat és fomentar i establir vincles de relació social entre els infants i els nostres avis.

Visita al Museu Picasso (Barcelona)

El dimarts 11 de desembre els alumnes de primer van anar de visita al museu  Picasso  de Barcelona.  Allà van fer l’activitat: Una obra i mil històries.  Els alumnes van observar,  analitzar i comentar quatre de les obres més  importants del museu. Després d’això van… Llegeix més»

Ambients d’aprenentatge a Educació Infantil

A Educació Infantil s’ha posat en marxa els ambients d’aprenentatge, una manera diferent d’organitzar els alumnes, l’espai i els materials, per tal de propiciar que els infants siguin els protagonistes i constructors dels seu propi aprenentatge.
Amb la construcció i el llenguatge matemàtic, amb les taules… Llegeix més»

Visita a les Coves del Toll (Moià)

Els alumnes de 5è han visitat les Coves del Toll. Emplaçades al Municipi de Moià, a la comarca natural del Moianès, estan considerades com un dels conjunts més bells de tota Catalunya. L’aigua que ha transitat durant milers d’anys ha anat treballant les parets de la… Llegeix més»

Els alumnes de 3r visiten el Cim d’Àligues