Revista digital, edició Sant Jordi 2017

Benvinguts i benvingudes al número 1 de la Revista Digital de l’escola municipal Pau Vila. La presentació la fem en un data tan especial com és la diada de Sant Jordi de 2017. Enguany, en aquest primer número, volem compartir amb tots vosaltres els treballs d’expressió escrita dels alumnes de la nostra escola. Com podreu comprovar hi ha molta varietat i diferents tipologies de textos. Des dels inicis del grafisme i del traç dels alumnes de P3 per adquirir els moviments bàsics de l’escriptura fins els textos més elaborats dels alumnes de 6è. La veritat és que no hi són tots els treballs, però sí que hem volgut incloure una representació. La premissa ha estat el treball de l’expressió escrita a l’aula i cada classe ens ha entregat una mostra de la seva feina. Teniu a les vostres mans l’oportunitat de veure la feina dels nostres alumnes. Naixem amb la voluntat de que aquest sigui el primer número de molts i que ens anem consolidant i millorant any rere any. Agrair la feina dels mestres, el treball dels alumnes i la confiança de les famílies que depositeu en el nostre dia a dia.

PORTADA REVISTA DIGITAL2 Descarrega’t la versió pdf icon