Fil vermell (valors)

La classe de 4t hem fet una dinàmica per treballar els valors que mostrem i vivim el dia dia entre totes i tots.

“El fil vermell” prové d’una faula oriental que explica la història d’un home vell que viu a la Lluna i cada nit viatja fins a la Terra per connectar amistats que tenen alguna cosa per compartir o ensenyar-se. L’home els hi fa un nus el dit petit de la mà a cadascuna d’elles amb el fil vermell.

Primer vam escoltar la història i plegades i plegats vam fer-ne una reflexió. Després vam realitzar la dinàmica totes i tots junts a la classe llençant-nos el fil vermell i comentant el perquè davant de les companyes i companys. I per acabar i fer un tancament vam escriure de manera individual quins fils vermells ens uneixen amb les persones que no estant a l’escola.

Una activitat per treballar i donar importància a tots els valors que anem creant i teixint amb les amistats i persones amb confiança.

Per veure més fotos…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *