Spring Festival

El passat dissabte 27 d’abril es va celebrar a la Plaça Catalunya el Spring Festival. Una jornada al voltant de la Llengua Anglesa on els assistents van poder trobar tallers, teatre, contacontes, actuacions, etc.

Els alumnes de sisè de la nostra escola van participar en el torn de tarda dinamitzant un taller de ràdio. En aquest taller van entrevistar en anglès a totes les persones que van passar pel nostre stand.

Els nens i nenes participants van fer molt bona feina dinamitzant el taller i van gaudir d’una tarda de dissabte diferent.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.