Sisè dia Erasmus+ Trondheim

Bona tarda! God ettermiddag!

Avui tenim notícies noves! Ahir a les sis de la tarda vam sopar amb els nostres companys i companyes de l’escola. Vam anar al  “Tyholttarnet”  on vam sopar amb unes vistes increïbles de tota la ciutat. Com a dada curiosa podem dir que vam sopar girant per sobre la ciutat, ja que el restaurant anava girant sobre si mateix, una hora per donar una volta completa!! Vam compartir una estona molt divertida ja que vam riure molt, i al final també va ser molt emotiu, ja que una de les nostres companyes viatjava a l’endemà i ja no la tornaríem a veure.

Aquest matí, divendres 13, hem estat a la classe de 3r B fent ciències socials. Han continuat treballant el projecte de l’edat de pedra. Avui s’han centrat en els aspectes com l’alimentació, la roba i com feien foc. El mateix  han fet a la classe de 3r C, com hem pogut veure després del lunch.

També hem estat a la classe de 3r C fent Noruec. Han fet diverses activitats ambientades en el gran dia nacional de Noruega (17 de maig). A més a més, hem tingut una petita estona per ensenyar un tastet de la llengua castellana!! Han pogut aprendre un petit diàleg en castellà i els ha agradat molt.

Ha estat un dia molt emotiu, ja que avui és el nostre últim dia i, ens ha sabut malament acomiadar-nos d’ells i d’elles. Mestres i alumnes s’han fet d’estimar molt. Han estat uns dies increïbles però també tenim moltes ganes de tornar al Bernat Metge, veure-us i explicar-vos tot el que hem viscut aquí.

Gràcies!! Takk for i dag!!

El proyecto “Technology that helps everyone to learn” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de la Escuela Bernat Metge y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.