Cinquè dia Erasmus+ Trondheim

Hallo!

Avui, dijous 12, ha estat un dia diferent a l’escola. S’apropa el dia nacional de Noruega i han aprofitat per assajar les cançons per aquest dia tan especial. A les 8.15h del matí, els nens i les nenes de tercer han deixat jaquetes i motxilles al seu vestidor i tots plegats hem anat a l’edifici de 1r i 2n on hi ha un petit auditori. Allà, els alumnes de 1r, 2n i 3r de primària s’han col·locat d’una manera determinada per fer l’assaig. Les cançons han estat molt emotives i entremig d’aquestes els alumnes feien petites representacions. Una vegada hem acabat, hem pujat a la classe per esmorzar tranquil·lament.

Després del descans, ens hem distribuït al pati d’una manera especial ja que tota l’alumnat sortia fora de l’escola per assajar la desfilada del dia nacional de Noruega. Així que, tots els cursos, des de primer de primària fins a setè ens hem distribuït al pati per files, i per ordre hem sortit a fer la ruta marcada. Una vegada hem arribat a l’escola, hem pujat a classe a fer uns minuts de càlcul mental de forma oral i a dinar. Sempre destinen els primers 8 minuts per dinar en silenci i després, veure notícies infantils interessants sobre el seu país.

Per finalitzar, hem estat a la classe de matemàtiques de 3r B, on han pogut repassar les taules de multiplicar amb diverses activitats.

Ha estat un dia especial i emocionant!! Demà ens tornem a trobar!

Fins demà!! Til i morgen!!

El proyecto “Technology that helps everyone to learn” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de la Escuela Bernat Metge y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.