Making Maths fun with Robotics 6è

Els alumnes de sisè realitzaran aquest curs un projecte mitjançant eTwinnig amb l’escola 1st Primary School of Tirnavos de Grècia. Mitjançant aquest projecte desenvoluparan aprenentatges propis de l’àrea de matemàtiques mitjançant la robòtica educativa.

Per iniciar el projecte estem fent el disseny del logotip que representarà el projecte i hem fet un vídeo de presentació de la nostra escola perquè els companys i companyes grecs ens coneguin.

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies i logotips.