Activitat AICLE a sisè

Avui l’alumnat de sisè ha fet una exposició curteta en anglès d’art i tecnologia del segle XIX. Aquest producte forma part del seu projecte d’història que han titulat “El que nosaltres no hem viscut però la nostra sang sí”. Estan acabant el segle XX amb el transcurs del franquisme. D’aquí poc rebran la visita d’unes dones molt especials per a ells. Ja us anirem informant!

La part treballada a anglès és el passat del verb “To be” (ésser/estar).Sembla ser que ho tenen força clar! 🙂

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de vídeos.