FES-T@ LAB 4t

Com ja us hem explicat altres vegades els alumnes de 4t han fet un projecte al llarg del curs sobre l’aigua i la importància del seu estalvi. El producte final d’aquest projecte ha estat la creació d’una sèrie de videojocs al voltant de l’aigua.

Per dur a terme aquest projecte hem comptat amb la col·laboració d’altres entitats i centres del Prat de Llobregat dins de l’àmbit d’Interseccions promogut per l’Ajuntament del nostre municipi.

Com tancament el proper dijous 13 dijous s’iniciarà la FES-T@ LAB. Així els alumnes de 4t gaudiran d’un dia al voltant de la tecnologia jugant als videojocs que han preparat ells i els altres centres participants. També realitzaran altres activitats al voltant de la tecnologia preparades per altres escoles que han participat.

De la mateixa manera totes les famílies del centre esteu convidades al Centre Cívic Jardins de la pau a descobrir i jugar als videojocs que han programat els nostres alumnes des de les 11 hores fins les 13:30 els dies 15 i 16 de juny. Animeu-vos a assistir per veure els treballs del nostre alumnat!