We’ll miss you Ingrid!!

La nostra escola durant tot el curs ha comptat amb la participació en tots els nivells d’una auxiliar de conversa en Llengua Anglesa gràcies al programa Interseccions de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

El passat divendres 7 de maig va ser l’últim dia d’aquest curs que l’Ingrid estarà a la nostra escola. Per aquest motiu entre tots els nens i nenes de l’escola li vam preparar una gran sorpresa.

Cada alumne del nostre centre li va fer un dibuix amb missatges en Anglès per agrair-li tot el que els ha ensenyat i ajudat. Així l’Ingrid va anar passant per totes les classes acomiadant-se dels nens i nenes i rebent els seus regals.

Thanks for everything Ingrid!

Si cliqueu a la imatge podreu accedir als àlbums de fotos.