Visita exposició Ciència del vol 5è

El dijous 11 de novembre els alumnes de 5è van anar a visitar l’exposició “Imagina el prat del futur amb la ciència del vol”. Allà van poder veure els resultats finals de tots els artefactes dissenyats per les escoles participants, en diferents vessants artístiques. També van poder realitzar experiments per poder treballar els diferents tipus de forces.

Els va agradar molt veure el seu artefacte convertit en una escultura, i van gaudir observant i realitzant els diferents experiments.