PROJECTE DELS DOFINS

A l’inici de curs, els nens i les nens de la classe d’educació infantil 4 van triar els DOFINS com a nom representatiu de la seva classe.

Durant aquest curs hem après moltes coses sobre aquests animals, partint dels seus coneixements inicials i els hem anat ampliant mitjançant el projecte del nom de la classe.

Ara que hem arribat al final del curs… Sabem què mengen, com neixen, on viuen, quins tipus hi ha, quina mida fan, com podem cuidar el mar… JA SÓN EXPERTS I EXPERTES!

Els dofins de la classe d’EI4 han presentat molt d’interès i motivació i han fet un dossier com a recull de tots els seus aprenentatges.