Producte final del nostre projecte “A quin grup pertanyo?”

L’alumnat de Cicle Inicial va confeccionar com a producte final del seu projecte “A quin grup pertanyo?” unes maquetes de diferents ecosistemes treballats, amb tota la informació dels diferents hàbitats que podem trobar al món.

Vam fer una llista a la classe vers els diferents elements que necessitaríem i vam dissenyar en un primer moment els diferents espais en un paper, tenint en compte el biòtop i la biocenosi de cada minimon.

Ens ha encantat fer aquest projecte, hem après molts continguts nous que desconeixíem, com per exemple que el rat penat no és un ocell malgrat que voli i que la balena, com tots els cetacis podem alletar la seva cria sota l’aigua perquè és un mamífer. I el que més ens ha agradat és que hem confeccionat el nostre producte final nosaltres mateixos, posant-nos d’acord i prenent les decisions en equip. Fins l’any vinent!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.