El Conte Col·laboratiu

Un any més elcabusset Cabusset Rialler ens convida a les classes de 3r i 4t a participar en el conte col·laboratiu!

Els nens i nenes del Cicle Mitjà participem en l’activitat proposada des del CRP .

Aquesta activitat consisteix en la creació d’un conte en xarxa entre diferents classes d’altres centres educatius del Prat.

Cada classe és l’encarregada de redactar una de les tres parts que formen els contes: introducció, el nus o el desenllaç del mateix conte!

Ja us ensenyarem els resultats finals!