EI4 Fem un extraterrestre

Els alumnes de EI4 fa molts mesos que estan aprenent coses relacionades amb els extraterrestres (com són, on viuen, que mengen, quins vehicles utilitzen per moure’s, entre altres…) Doncs, aprofitant l’ambient d’art, els nens i les nenes de EI4 han creat el seu propi extraterrestre. Per poder executar aquesta activitat, els infants han fet servir pasta blanca de modelatge. Durant aquesta activitat, els alumnes han deixat anar la seva creativitat per crear magnífics i diferents extraterrestres.