Comiat Sydney i Logan

Aquest curs hem tingut la gran sort de comptar al nostre equip docent amb la Sydney i amb el Logan, dos auxiliars de conversa que han permès que tots els nens i nenes del nostre centre tinguessin contacte directe amb la llengua anglesa.

Com que estem molt agraïts de la seva feina el passat divendres 31 de maig els vam acomiadar com s’ho mereixien. Els nens i nenes han passat molts bons moments amb ells a Grups Interactius, a Arts & Crafts, a classe d’anglès i a Ambients.

Així els vam preparar una sorpresa entre tots els docents i alumnes de l’escola preparant el ball d’una cançó,  també vam fer cartells agraint tota la seva feina i els alumnes de 5è els van dedicar un discurs donat-los les gràcies.

Thank you Sydney and Logan!!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.