*Anglès en Infantil*

This year pupils from preschool have been learning English. We have had so much fun learning some vocabulary related to the routines, animals, colours, emotions and feelings, etc..In this album you will see the kids doing some work, and enjoying with the study of the new language.

Aquest any els nens i nenes d’infantil s’han iniciat en l’aprenentatge de la llengua anglesa. Durant el curs els nens han gaudit molt aprenent vocabulari d’anglès relacionat amb les rutines, els animals, els colors, les emocions… En aquest àlbum podreu veure als nens i nenes fent activitats al mateix temps que gaudeixen amb l’estudi de l’anglès.