Biòlegs confinats
Iep! Som la classe dels biòlegs (5è A) i us volem explicar el que estem fent aquests dies des de casa. Com ja sabeu, estem confinats fins el proper dilluns, però això no ens ha impedit estar de bon humor ni seguir realitzant algunes activitats de les que normalment fem a l’escola. Dibuixem, llegim, fem […]
Biòlegs confinats Llegeix més »


