Sortida al bosc 1r

El passat 16 d’octubre, el alumnes de 1r A i 1r B vam anar ha fer una sortida al bosc, que està al voltant de l’escola.

Vam començar l’excursió pujant pel carrer del camp de futbol per enfilar-nos per la muntanya, fins a arribar a la finca Serra Burgés, on es troba la hípica. Tots i totes estàvem molt engrescats pujant per la muntanya entre corriols estrets, plens de vegetació. Vam passar pel Pla de Morei, fins a arribar al Pla de la Garsa i vam continuar caminant per la muntanya, baixant per camins per a arribar la casa dels enanets i així vam continuar fins a arribar a la Font Cuitora.
Durant tota l’estona vam gaudir amb el paisatge tan bonic que tenim a prop nostre, boscos plens de vegetació on vam conèixer que era una alzina, un roure, farigola, oliveres,alguns dels nostres alumnes vam agafar glans.
Aquí teniu unes fotos de la sortida que vam realitzar.

L'adreça electrònica no es publicarà