Fas sis anys. Tria un llibre. Per les nenes i nens de 1r

El Departament de Cultura de la Generalitat torna a impulsar la campanya Fas sis anys. Tria un llibre. 74.488 infants d’aquesta edat rebran per correu un xec de 13 €, que podran gastar en qualsevol llibreria del país entre el 15 d’octubre i el 30 de novembre. La generositat dels editors, que han facilitat un gavadal de llibres, ha estat també decisiva per poder fer una tria ponderada i independent dels títols que us recomanen en aquest número especial de la revista Núvol.

BONA LECTURA!!!

Podeu veure com funciona prement AQUI.

Patis Oberts

A partir del 15 d’octubre,  han començat els Patis Oberts a l’escola,  dinamitzats per un monitor de l’ajuntament.
L´horari és de 17:30 a 19:00, de dilluns a divendres.

CONCURS: NOVA MASCOTA DE LA BIBLIOTECA

El follet Sutarol es vol jubilar!
Ja porta molts anys amb nosaltres a la biblioteca de l’escola i vol marxar de vacances.
Ens ha deixat l’encàrrec que trobem una nova mascota perquè així en aquest curs tots podrem gaudir d’un altre personatge fantàstic que tingui cura de… Llegeix més»