Accés als blogs de nivell

Feu clic als cursos per veure les publicacions concretes de cada nivell:

Publicacions de la comunitat

A continuació podeu veure les publicacions globals de tota l’escola. Esperem que gaudiu de la visita!

Activitats i Mones de Pasqua

Aquests darrers dies del segon trimestre tota l’escola hem portat a terme activitats molt variades i divertides. Com veureu a les fotografies que hi ha a continuació, les mones d’enguany han hagut de ser una miqueta diferents per prevenció, però la veritat és que estaven molt bones!! Hem anat d’excursió, hem fet activitats a l’aire lliure, hem jugat a jocs de taula, hem vist pel·lícules, etc. En definitiva, hem celebrat el fet de completar un trimestre més superant totes les adversitats.

Una abraçada molt forta als que sou confinats, ens veurem tots plegats ben aviat.

Feu clic a la imatge per veure l’àlbum de fotos. Que passem unes bones vacances!!

2a Assemblea de Representants de Primària

El dimarts dia 23 de març, els i les representants de les aules de Primària es van reunir amb el Jaume per fer una nova trobada i compartir inquietuds. Aprofitant la bona tarda que feia es van reunir al jardinet en dos torns i així poder respectar amb més tranquil·litat les mesures covid.

En aquesta ocasió es va parlar principalment de dos temes importants: el to de veu que fem servir mentre treballem o ens movem per l’escola i el respecte que ens hem de tenir entre totes les persones.

Llegeix més»

Preinscripció Curs 2021-22

A continuació teniu indicats els passos necessaris per completar telemàticament la preinscripció pel curs 2021-22. Feu clic per accedir al web preinscripcio.gencat.cat

Les famílies que ho necessiteu podreu rebre atenció presencial a l’Oficina Municipal d’Escolarització de Capellades els dies 15 i 17 de març de 16 a 19 hores i els dies 22 i 23 de 10 a 14 hores. Per ser atesos, caldrà demanar cita prèvia trucant al telèfon 938011001 ext. 4 o al 663815004 o bé mitjançant el correu electrònic xausfj@capellades.cat. L’OME està ubicada a la primera planta de la Biblioteca El Safareig.

Vídeos Portes Obertes 2021

Com ja sabeu, aquest curs cada nova trobada és tot un repte organitzatiu. Ens complau compartir amb vosaltres aquest passeig virtual en el dia a dia de l’escola, on es mostren els espais i moltes de les activitats de les que l’alumnat gaudeix a diari. Esperem que us agradin i que pugueu sentir-vos una estona com si fóssiu a dins del Marquès. Feu clic als vídeos per començar l’aventura:

Ah! I si us heu quedat amb ganes de més, no oblideu revisitar les publicacions de les Aules Obertes del novembre 😉

Una abraçada ben forta

Fins aviat!
L’equip docent

La Nostra Revista Núm. 26

Tot i que el curs passat va ser ben estrany, probablement més i tot que aquest, segur que tots en guardem bons records. Potser la revista del curs passat, orientada en l’eix SOS La Terra, sigui un d’aquests dolços moments que ens quedarà i que revivim amb aquesta mena de nostàlgia i de ganes que acabi la pandèmia ben aviat.

Els qui ja l’hagueu vist potser us farà gràcia retrobar-vos amb les vostres imatges d’ara fa gairebé un any. I pels qui encara no l’heu fullejat, doneu-hi un cop d’ull! Segur que us agradarà 😉

Portes Obertes 2021

Us donem la benvinguda a les Portes Obertes de l’Escola Marquès de la Pobla!!
Feu clic a la imatge per obrir el link, interactuar i poder triar dates de visita: