Blogs de nivell

Feu clic als cursos per accedir a les publicacions concretes de cada nivell:

Publicacions de la comunitat

A continuació podeu veure les publicacions globals de l’escola. Esperem que gaudiu de la visita!

CANVI DE MENÚ

El menú d’avui és el següent:
Arròs a la cassola amb gall d’indi
Crema de pèsols i pastanaga
Amanida
 Fruita

CANVI DE MENÚ

Benvolgudes famílies, us informem que avui hi ha hagut un canvi de menú.
1r plat: Llenties estofades
2n plat: Nuggets de pollastre
Postres: Fruita
(dietes derivades corresponents)

Sant Jordi 2024

Ja s’acosta Sant Jordi i estem preparats i preparades per aquesta setmana que arriba on celebrarem aquesta diada tan especial. Us deixem un cartell amb propostes que es duran a terme tant el dia 23 d’abril com al llarg de la setmana.

Obrim la biblioteca de l’escola!

Des de l’Escola, junt amb el Pla d’Entorn de l’Ajuntament de Capellades, estem molt contents de poder anunciar, que a partir del dimarts 16 d’abril, s’obrirà la biblioteca de l’escola com a extraescolar!!!

DIES DE LA SETMANA: Dimarts i dimecres
HORARI: De 16:30h. a 18:00h.
DINAMITZADORS: La Lis i el Biel
FUNCIONAMENT:
– Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hauran d’anar acompanyats d’un adult per poder fer préstec de llibres per casa o a passar una estoneta de lectura en família.
– Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior poden venir a la biblioteca sols i poden llegir, fer préstec de llibres o quedar-se a fer tasques de l’escola. Si algun alumne ha de marxar abans de les 18:00h necessitarà l’autorització, que ja hem entregat als alumnes, per poder marxar sol de la biblioteca.

Us esperem a la biblioteca de l’escola!!!