Els patis de l’escola, oberts al poble.

Com cada curs des de ja fa uns anys, l’escola obre els seus patis a tots els nens i nenes de la vila, dins del Pla Educatiu d’Entorn organitzat per l’Ajuntament de Capellades (Regidoria d’Educació, Joventut i Festes).

De dilluns a divendres i  de 6 a  2/4 de 8 de la tarda (ampliable a l’estiu), un/a monitor/a s’encarrega de dinamitzar i tenir cura del jovent que s’apropa als patis de la nostra escola. D’aquesta manera poden gaudir d’un espai ample, protegit i sense vehicles, per fer diferents activitats, o simplement per estar-hi i trobar-se amb els amics.

Recordeu que també dins el mateix Pla d’Entorn, la biblioteca del Centre està oberta de 2/4 de 5 a 2/4 de 6 de la tarda.

Finalment, comentar que diverses entitats esportives i culturals del poble també fan ús de les instal·lacions esportives del Centre durant tota la setmana, gràcies a l’organització i col·laboració de l’Ajuntament.

Pictoescriptura amb els nous Chromebooks!

Aquesta setmana hem estrenat els nous Chromebooks que molt gentilment ens ha patrocinat l’empresa capelladina Miquel i Costas&Miquel per a continuar desenvolupant el programa de Pictoescriptura ( expressió escrita a partir del dibuix) iniciat el curs passat als nivells de 2n,3r i 4t de l’escola.

Amb aquest material hem complementat el que ja teníem i ens permetrà que l’alumnat pugui treballar de forma més individualitzada i àgil amb aquest sistema.

Ens ha deixat una gran artista!

El dia 6 d’octubre ens va deixar una gran soprano de casa nostra, Montserrat Caballé.
Durant la setmana i, a l’hora de música, hem parlat d’ella, de la seva impressionant veu i de les seves grans qualitats humanes que tenia.
Hem descobert que va ser una persona… Llegeix més»

TROBADA AMB LES FAMÍLIES DE P4

Aquesta setmana hem fet la trobada anual amb les famílies de P4. Hem explicat els projectes que tenim previstos per aquest curs, cap on caminem.
En acabar, vam anar a la sala de les columnes i…. sorpresa!!!! Els nens i nenes de la classe dels monstres i del petit príncep els tenien preparada una sorpresa: un mòbil amb l’empremta de les seves mans.
Vam demanar a les famílies que ens escrivissin un missatge que seria el retorn per als seus fills i filles. Així doncs, van escriure un missatge que responia al desig de quines coses boniques podrien fer a l’escola amb les seves mans.
Dibuixar boes, escriure el seu nom, acaronar amics, fer forats amb la pala, agafar formigues, fer pessigolles… Quantes coses boniques!!

(MÉS FOTOS CLICANT A LA IMATGE)