Accés als blogs de nivell

Aules Obertes 2020-21

Benvolgudes famílies, aquest curs us convidem a unes Aules Obertes diferents, però tan plenes d’il·lusió i sorpreses com sempre. Hem hagut d’utilitzar l’enginy per poder mostrar-vos l’interior de les classes, i així pugueu descobrir com és el nostre dia a dia a l’escola. Feu clic al vostre cicle i podreu veure les presentacions de cada nivell.

Us donem la benvinguda i esperem de tot cor que us agradi:

Emocionats amb la música i el nostre entorn

Així ens sentim avui divendres dia 20 de novembre tota la comunitat educativa de l’escola després de gaudir d’un dia ple d’actuacions musicals a càrrec de mestres i familiars de l’alumnat per celebrar la Festa de la Música.

Compartim amb vosaltres algunes imatges. Segur que us sorprendran també!

Llegeix més»

Certificat autorresponsable de desplaçaments

Benvolgudes famílies,

Fent clic a l’enllaç que trobareu a continuació, accedireu al formulari establert per la Generalitat de Catalunya que us generarà el Certificat autorresponsable de desplaçaments per la crisi sanitària Covid-19. Haureu de marcar la casella “Certificat d’entrada i sortida del municipi” i emplenar el formulari amb les vostres dades. Un cop us assegureu que les dades són correctes, feu clic a Generar certificat.

Cal seguir mantenint totes les mesures de prevenció. Seguim endavant!!